۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

رد پای اطلاعاتی ها در بالاترین، خودتان قضاوت کنید

دیروز خبری تو بالاترین منعکس شد، با عنوان جنایتی از این مشهود تر، مربوط به شهادت نوجوانی 12 ساله، برخی کاربران، اقدام به ایجاد شبهه در اصل خبر کردن و حتی عکسی از اعلامیه ای رو که توش تاریخ 9تیرماه ذکر شده بود، رو رو کردن تا بگن خبر جعلیه. اما امروز تو صفحه بی بی سی میتونین به صحت خبر پی ببرین و ببینین که این نوجوون 5 شنبه این هفته 8 مرداد شهید شده نه یک ماه پیش، . اگه نظرات اون پست رو دنبال کنین، میبینین که تاریخ اون عکس دیروز بوده. استنتاج من، اینه که تیم اطلاعاتی حاضر در بالاترین، به این نتیجه رسیده بودند که این خبر میتونه مثل خبر ندا آقا سلطان یک شوک عظیم به جامعه بده، لذا شروع کردند خبر رو جعلی نشون دادند. تو بخش نظرات، لینک اون پست رو میزارم. قضاوت با شما

۲ نظر:

  1. خواهش میکنم اگر میتونید برای من دعوت نامه ی بالاترین بفرستید
    خواهش میکنم

    پاسخحذف
  2. سعید جان، به مدت یک هفته، حساب کاربری من مسدود شده و فعلا مقدور نیست. در ضمن ضمانت اخلاقی برای فرستادن دعوت نامه بالاترین، شناخت شخصیت مدعو میباشدو از لحاظ اخلاقی محذوریت دارم اما شما میتوانید ابتدا در سایت دنباله فعالیت کنید و پس از کسب امتیاز لازم که چندان هم بالا نیست انومات جزو کاربران بالاترین شوید

    پاسخحذف