۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

من، اسپینوزای بالاترینی، از امروز، سایت جرس و دیگر سایت های سازش کاران را تحریم میکنم




    سه هفته پیش، وقتی سوتی عجیب سایت های اصلاح طلب در نحوه پوشش اخبار ترور دکتر علیمحمدی را دیدم، بسیار تعجب کردم، و قضیه انتساب این ترور به انجمن موهوم پادشاهی و تایید این خبر را یا از روی ساده دلی مدیران این سایت ها میدانستم، که درگیر بازی سپاه شده اند، و یا شروع یک استراتژی از سوی این سایت ها که به تبع تصمیم حلقه های بالاتر اصلاح طلبان حکومتی میدانستم، قضایا گذشت تا چند روز بعد، مصاحبه سایت راه سبز(جرس) را با کدیور خواندم، و نکته ی آزار دهنده این مصاحبه آن بود که مصاحبه کننده، سایت جرس، به خود اجازه داده بود که به همراهان سکولار سبز، به شدت توهین کند، حالم به شدت از این دلالی و سفره پهن کنی آقایان گرفته بود تا شاهکار جدیدشان را در سانسور نامه پسر آیت الله خلج به خامنه ای دیدم. این بار شکم به یقین تبدیل شد که آقایان دارند صفشان را از مردم جدا میکنند تا بتوانند سر موعد، سفره های پهن کرده خود را پر کنند.
چند روزی حالم به شدت گرفته بود و با خود کلنجار میرفتم که آیا نامه سرگشاده به برادرانی که از جنبش فقط بهره گرفتند تا سهم خود را بیشتر کنند، نامه ای بنویسم یا نه. در این میانه، یکی از دوستان که بسیار صبورتر از من بود و همواره دفاع از آقایان اصلاح طلب را برخود واجب میدانست، نامه ای برایم فرستاد که در آن  گله ای جانانه از آقایان کرده بود، و جالب آن بود که از بنده خواسته بود که حتما نامه را در وبلاگم قرار دهم. مشخص بود که بوی گند کاری آقایان، صدای اصلاح طلبان دیروز را هم درآورده. باز برخود نهیب زدم که نوشتن نامه به آقایان در این شرایط دادن امتیاز به کودتاچیان و غضنفرهای کمونیست کارگری و امثالشان است. باز خون دل خوردم و مهر سکوت بر لبانم زدم.
اما گویا، در مقابل آقایان هرچه نجابت به خرج دهی، پرده دریده تر چهره منفعت طلبانه و حذف گرایانه خود را عریان میکنند.  تنها چیزی که در این مدت انگیزه بنده بود بر خاموشی، نجابت مهندس موسوی، ایستادگی خانم رهنورد و شجاعت شیخ اصلاحات بود و گرنه از دست شیخ عبا شکلاتی سال ها پیش کشیده بودیم و میدانستم که او مرد این کار نیست. و یاران دیروز این سید، به جز راه او نخواهند رقت.
قضایا ادامه داشت که امروز سایت جرس مرحله جدیدی از سناریو خود را کلید زد و آن حمله ناشیانه به بالاترین بود. بالاترین تنها رسانه مستقل فارسی زبان بوده که  تقریبا به عنوان خالص ترین رسانه جنبش اخبار جنبش را در سریع ترین زمان ممکن و صحیح ترین شکل ممکن انعکاس داده است. مسلما  این رسانه موی دماغ آقایانی بود که به بساط سفره پهن شده خود فکر میکردند. و کم کم باید بساط این رسانه مستقل را پایین بکشند تا بتوانند بدون چشمانی ناظر و زبان هایی گویا، هر آنچه خود صلاح میبینند را به نمایندگی از جنبش سبز بکنند. این سناریو وقتی رنگ و بوی واقعی تری میگیرد که سایت خواهر خوانده جرس، خودنویس، هم در اقدامی هماهنگ با جرس به بالاترین تاخته است.
به عنوان یک بالاترینی، شرمندگی خود را از تک تک کاربران بالاترین و اعضای جنبش سبز، اعلام میکنم که اعتبار حساب کاربری خود و بالاترین را گاها صرف دادن لینک از این سایت ها کرده ام تا این سایت های گمنام از همت جوانان سبز، اعتباری یابند. و اعلام میکنم بعد از این به هیچ وجه اعتبار کاربری خو را که از رای تک تک کاربران جمع کرده ام، خرج آقایان سفره پهن کن نخواهم کرد و تا آخرین قطره خون، در راه آرمان های آزادی خواهانه جنبش سبز خواهم ایستاد و همین جا بلند و رسا اعلام میکنم که ما تا زمان رسیدن به خواسته های حداقلی خود که همانا اصلاح قانون اساسی و حذف حلقه باطل قدرت از ساختار حکومت است، از راه مبارزه مسالمت آمیزی که درپیش گرفته ام، باز نخواهم ایستاد. و خواهشم از دیگر خواهران و برادران جنبش سبز آن است که در این تحریم، بنده را تنها نگذارند. بدیهی است که تا زمانی که آقایان شفاف هدف حرکتشان را تعیین نکنند و حداقل خواسته هایشان را به صراحت اعلام نکنند و طی یک نامه رسمی از کاربران و مخاطبین بالاترین عذرخواهی نکنند، این تحریم بنده پا بر جا خواهد بود.






۸ نظر:

  1. نگران بالاترین نباشید اینها از روز اول غلام حلقه به گوش اصلاح طلب ها بوده اند.
    اصلا این سایت برای آنها طراحی شده است. اگر جرات دارید یک چیزی بر علیه اصلاح طلب ها بنویسید آنوقت خواهید دید که نه تنها مثبت نمی گیرد که بلافاصله با منفی روانه سطل زباله لینک ها خواهید شد.
    حقیر این را بارها امتحان کرده ام. درضمن فراموش نکنید که اصلاح طلب ها هم دارند به چند دسته تقسیم می شود. دوران دوران چند دستگی است.

    پاسخحذف
  2. امتياز دادن به کمونيست کارگري
    آخه تو که تا حالا خودت را گول خورده مي دوني و همچنان توهم داري که قانون اساسي را بتونيد عوض کنيد اشکال از خودت است عمو جان به کمونيست کارگري چرا گير ميدهي؟ تو همچنان گول خورده و در ابهام هستي

    پاسخحذف
  3. سایت بالاترین سایت موجه ایی نیست که شما اینچنین به دفاع از آن برخاسته ای! اساس کار این سایت بسیار مشکوک است و من با بسیاری از نوشته سایت جرس در باره سایت بالاترین موافقم. شما هم زیاد شلوغش نکن چونکه اگر کمی دقت کنی و بیطرف نیز باشی متوجه مسایل بیشتری خواهی شد. انشاءالله از ظرف یک دوست

    پاسخحذف
  4. Movafegham, man hamishe neveshte haye shoma ro mikhunam, karet doroste,
    lotfan mano be balatarin invite kon doostjoon, 8mahe ke khodamo jer midam vali kesi baram invitation nemifreste:
    zeidof@gmail.com
    az tarafe yek dentist

    پاسخحذف
  5. شما نظرت برای ما محترمه ولی نباید علنی کنی مگر اینکه نفوذی باشی وبابت تفرقه انداختن تووی جنبش قبل از 22 بهمن پول بهت داده باشند.

    بالاترین یه سایت اشتراک اخبار هست, از کی تاحالا شده قیم جنبش؟
    در ضمن مگه خبر اصلاح شده اون سایتها رو نخوندی؟!! که گفتند کار انجمن پادشاهی نبوده!!!

    اگه عاقل باشی میفهمی که الآن موقع نشون دادن اختلاف نیست! باید بدونی که فقط این حکومتی ها هستن که از این فضای متشنج بین جنبش سود میبرن. هیچ چیز اونا رو به هدفشون نمیرسونه مگه اختلاف بین جنبش!

    مرگ بر خ.ر
    مرگ بر ا.ن

    یاحســــین-میرحســــین

    پاسخحذف
  6. من با بخشی از حرفات موافقم بخشیش نه...

    خوب چرا تحمل نقد نداشته باشیم؟؟؟

    آیا فکر نمیکنی‌ بخشی از بدبختی ایران و ایرانی‌ اینه که تحمل نقد رو نداره؟...

    اگه میخوایم کشوری آزاد داشته باشیم چرا خودمون بهش عمل نمی‌کنیم؟!!!

    پاسخحذف
  7. مزدور نظام. ميخواي تفرقه بندازي؟
    خودتي

    پاسخحذف
  8. مرسی از نظرات مرحمت آمیز دوستان و این که من رو مزدور خواندند.
    مهمترین چیزی که من رو اذیت میکنه روند حذفی است که دوستان جرس در پیش گرفتند. این امر در مقدمه مصاحبه با دکتر کدیور به وضوح قابل مشاهده است. در ضمن تحریم بنده تا زمانی برقرار است که مدیریت سایت جرس بطور شفاف، اهدافشان را مشخص کند و اعلام نماید تا کجا خواهند ایستاد.
    در ضمن من با نقد مشکلی ندارم. اما نامه مذکور نقد نبود] همه اش دروغ بود

    پاسخحذف