۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

توضیحات نیک آهنگ و معذرت خواهی که من به گردانندگان خودنویس بدهکار هستم


 دیروز مطلبی نوشتم در نقد عملکرد سایت راه سبز، که در طی آن به سایت خودنویس هم اشاره ضمنی کرده بودم و از انتشار مطلبی علیه بالاترین انتقاد کرده بودم. خوشبختانه طی این یک روز، دوستان بسیار با بنده تماس گرفتند و نقطه نظرات خود را انتقادی و حمایتی  از مطلب من طرح کردند. جدا از همه نکات، اشاره برخی بر این بود که حساب خودنویس را از جرس جدا کنم. بنده هم در کش و قوس این انتقادات بودم، که دیدم نیک آهنگ، مطلبی در مدح بالاترین نوشته و به خوبی به کارکرد تخصصی خودنویس اشاره کرده. مطلب نیک آهنگ، گویا و حرفه ای بود. امیدوارم این منطق در ادامه کارکرد خودنویس هم ادامه یابد. به هر حال لازم دیدم بابت اشاره تلویحی به خودنویس در مطلب قبلی و اتهام به همکاری سایت مذکور با جرس و سناریو کلید خورده، در حذف رسانه مستقل بالاترین، بطور رسمی از گردانندگان سایت خودنویس عذر خواهی کنم. امیدوارم که این دید حرفه ای در سایت جرس هم دیده شود و کدورت های پیش آمده بین برخی از اعضای جنبش سبز و گردانندگان این سایت برطرف گردد. 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر