۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

آقایان کروبی و موسوی، مردم منتظر فراخوان شما هستند


آقایان کروبی و موسوی! به  مراجع تقلید اهانت کردند، چرا ساکتید؟ مراسم ختم مرجع شیعه را قبضه کردند و اجازه برگزاریش را ندادند، چرا ساکتید؟ به آیت الله صانعی ، مرجع معظم، توهین کردند، شما ساکتید؟ به منازلشان حمله کردند، به عزاداران حمله کردند، شما ساکتید؟ ارادتمندان به آیت الله منتظری را به جرم حضور در مراسم تشیع پیکر دزدیدند، شما ساکتید؟
در طول تاریخ چند بار به مراجع چنین هتک حرمتی شده است؟
این مراجع معظم از شما و جنبش سبز حمایت کردند، اکنون نوبت شماست که مردم را به حمایت از ایشان و بیوت مکرمشان بخوانید. جوانان جنبش قرار است  به یاد آن پیر سفر کرده، که مقامات دنیوی را به جان انسان ها نفروخت، مراسم سومش را پنچ شنبه میدان امام  و مراسم هفتمش را در روزعاشورا در  خیابان آزادی برگزار نمایند
عاشورا و تاسوعای پیش رو که مقارن با هفتم پیر سبز ماست، فرصتی است گرانمایه تا جوهر اردت این مردم به حسین را نشان دهد. مردم ما سال های سال، به این دلیل یاد حسین را گرامی داشتند که او را مظهر قیام علیه ظالم میدانند. . چه گرامی داشت عاشورا و تاسوعایی  بهتر از این که با یاد پیر سفر کرده، فریاد  خود را در اعتراض به تجاوزهایی که بر فرزندان این سرزمین در تاریکخانه های حکومتی روا داشتند، و خون هایی که به ناحق در خیابان ها ریختند به نشان قیام علیه یزیدیان زمان بر سر کاخ سیاهی و ظلمت فرود آوریم.
از شما بزرگان این حرکت ملی کمترین انتظارمان آن است که با نگارش بیانیه، قاطبه مردم را در مراسمی که خود مردم بانیان آن هستند، دعوت نمایید





۲ نظر:

  1. And they call themselves leaders. Leaders lead people and not wait for people to tell them what to do. There are so many capable people in Iran. Are we intelligent enough to follow one of them and not repeat the mistake of the 1357? And be decieved by those who still want the Islamic Republic to survive but with a different figure head? Let's not forget Khomaini and his crones that included Mousavi, Soroush and Sazgara helped to create this system of repression in Iran.

    Mousavi was prime minister during the mass murders ordered by Khomaini and said nothing and to this day supports him unconditionally.

    Sazgara created the revolutionary gurad and now he is saying that he did not know it would turn out to be like this. An ignorant person should not have any role in the future of Iran

    Soroush was in charge of cultural revoltion

    Should we be trusting them again?

    پاسخحذف
  2. دوست عزیز،ما نه فراخوان این آقایان را لازم داریم و نه آنان رهبران این جنبش خودجوش ملی میباشند.تا امروز که با کمک خدا و دلاوری ملت، جنبش را به اینجا رساندیم و به زودی هم پیروز خواهیم بود.پیروزی به معنای برکناری رژیم مذهبی و جانشین کردن با مردم سالاری مطلق و رئایت حقوق بشر. راحت باشید، ما رهبر لازم نداریم. پیروز باشید.

    پاسخحذف