۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

آقای خاتمی! این سخن شما، هم جفا به آزادی است و هم به شعور یک ملت


جناب آقای خاتمی، از خواب بیدار شوید لطفا!!. دیگر با مردم ده سال پیش و زمان اصلاحات یکی از سه سید فاطمی روبرو نیستید. این مردم خیلی تغییر یافته اند، و خیلی دگردیسی ها داشته اند، اما گویا  مواضع شما، همان یک بام و دو هواهای عصر اصلاحات محمد خاتمی هست.
آقای خاتمی حاشیه نمیروم و  از بی وفایی های شما به مردم، دانشجویان، زندانیان، سیاسیون، اهل مطبوعات و غیره  دم نمیزنم، چون گلایه از کسی که همانند ملت دربند ایران، بند تنبانش دست یک مشت سپاهی خاین به این مرز و بوم افتاده، جز حماقت  گلایه کننده،  بازگو کننده چیز دیگری نیست. اما آقای خاتمی، فقط خواهش میکنم، این چند جمله را از یک ایرانی، به عنوان پیام بیدار باش بشنوید.
جفا به مقام رهبری نظام را کسی کرد که بلافاصله به احمدی نژاد پیام تبریک فرستاد، در نماز جمعه معروف، مردم را تهدید به قتل کرد، در زندان هایش به ملت تجاوز کردند، در خیابان ها، به دستورش آدم کشتند و در ناکجا آباد ها به فرمانش آدم سلاخی کردند.
آقای خاتمی اگر نمیتوانید کلام حق را بگویید، حداقل خاموشی پیشه کنید و اعتبار و محبوبیتتان را این چنین به باد ندهید. عبرت بگیرید از سرنوشت کروبی، که چگونه توانست امید ملت شود. شیخی که همه فکر میکردند به اصلاحات ضربه زد( درست یا غلط)، امروز شده است امید ملت ایران برای تغییر. کروبی صدای فریاد زندانیانی شد که فریادرسی برای تجاوزشان نداشتند. کروبی امروز کجا و کروبی 10 سال پیش کجا؟
جناب خاتمی اگر نمیتوانید صدای فریاد ملت ایران باشید، لااقل خاموشی پیشه کنید.باور کنید این برایتان بهتر است تا این که صدای فریاد ملتی را اینگونه سانسور کردن و حمایت کردن از یک جانی و جا زدنش در لباس یک میش.  
آقای خاتمی با رنگ کردن خامنه ای، خود را شزیک جرم ایشان نکنید و بدانید در فردای قیامت بخاطر بره جا زدن این ولایت تجاوز و آدم کشی، حساب سختی باید پس دهید.
  آقای خاتمی میدانم که درشت حرف زده ام، اما باور بفرمایید این درشت گویی عکس العمل و بازخورد منطقی حرف هایتان هست. و در پایان میگویم:
 این سخن شما، هم جفا به آزادی است و هم به شعور یک ملت. لطفا  مبارزه یک ملت را که از جان و ناموسش در این راه هزینه داده با سیاست های شکلات پیچ  در دفاع از ولایت زور و تزویر، تجاوز و زندان، اعدام و قتل عام به گند نکشید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر